Santa Monica College
Vil du gerne ind på dit helt eget College?
Få nye venner og veninder? Måske en kæreste?
Være medlem af et Sorority?
Her er stedet, du har ledt efter!
Meld dig ind og find ud af hvad siden lure på!
Santa Monica College
Vil du gerne ind på dit helt eget College?
Få nye venner og veninder? Måske en kæreste?
Være medlem af et Sorority?
Her er stedet, du har ledt efter!
Meld dig ind og find ud af hvad siden lure på!
Santa Monica College
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dit helt eget College.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Første svømme tur i den nye hal

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Sep 27, 2009 8:35 pm

Sydney var inde kvinderns omklædingsrum det var sent på eftermiddagen det første gang hun var udenfor skinnede solen hun skyndte sig klæ om hun vandet fra bruseren skylde i et stykke tid før hun satte kursen ud imod svømmebanerne hun kiggede lidt på vandet før hun sparng elegant på hovdet i vandet drukkede op til overfladen et stykke tid efter det undre hende at der ikke var andre men så var der jo mere plads til hende hun svømmede ned i den lave ende rejste sig op så toppen af hendes Hallo kitty bikini
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 8:42 pm

Påklædning: ingen sko, lyseblå stringtop, sorte sport shorts.
Hår: er sat op i en høj hestehale.

Amy var næsten lige ankommet til skolen, hendes ting, de stod stadig ovre ved lærerværelset, da hun ikke vidste, hvor hun skulle høre til. Hun havde fået at vide, at hun kigge lidt på skolen, mens en lærer ville så på Amy's ansøgnings skema og snakke med hendes forældre.
Amy var nåede hen til svømmehalen, hun åbnede forsigtig døren og kiggede ind.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 8:45 pm

Taylor lagde ikke mærke til noget hun befandt sig altid i sin engen verden når hun svømmede hun varmede op 200 meter fri hun elskede hun satte fødder i ved kanten started ig med begive sig over imod den anden ende da endelig fik øje på pigen hun oppede op kanten smilede skævt til pigen " hey" sagde hun smilede svagt før hun rejste sig for finde sit håndklæde
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 8:50 pm

Amy gik ind i hallen, da der blev hilst på hende.
"Hey." sagde Amy og smilte. Hun satte sig på en af bænkende.
Imponerende stor svømmehal, tænkte Amy og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 8:58 pm

" Ny?" spurgte hun smilede svagt da hun kom tilbage hun nikkede kort hun sukkede svagt hun var selv kommet for nogle uger siden men det først nu hun havde fået tid til at svømme Hun faldte godt til maglede nogle venner "[b] forresten så er jeg Taylor men Tay blandt venner og familie" smilede raktede en vånd ffrem imod pigen
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:03 pm

"Ja, jeg er lige ankommet i dag." svarede Amy og smilte.
Amy rakte hende hånden og præsenterede sig også, "Amy Sinclaire."
"Hvor længe har du været her?" spurgte Amy.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:06 pm

" ca. 2½ uge" grinede kort vred sit hår for vand og begyndte flette det som hun altid gjorde når det var vådt eller når kede sig " Hyggeligt møde dig Amy" sagde hun og satte sig ned ved kanten så hun kunne have fødderne i vandet
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:11 pm

"I lige måde." sagde Amy og smilte.
"Så tilhører du hos Poseidon?" spurgte Amy. Hun kunne godt se, at Taylor svømmede meget, og en Poseidon var som regel, en der svømmede.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:13 pm

" jeps det er jeg har svømmet siden jeg var syv og vundet masse medaljer" sagde hun smilede kort " har du nogen ide om hvor du skal være? spurgte hun regnede ikke med hun havde fundet ud af det i nu
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:16 pm

"Ikke rigtig.. måske Hybris." sagde Amy.
Men det er kun som sangfugl... jeg gad vide, om jeg kommer til at klatre, måske på skolens tag, tænkte Amy og smilte af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:21 pm

" jeg har hørt det skulle være et godt sted" sagde hun fik sådan trang til komme vandet igen rejste sig og elegant på hovdet i vandet hun kom og gav sig til svømmede par runder og kom op igen " Hvad laver du i din fritid?" så surgte hun da hun var kommet op sidde igen på kanten
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:24 pm

Amy trak lidt på skulderne, hun vidste ikke, hvad hun skulle sige om det. Hun vidste ikke så meget om, hvad de lavede i Californien, da hun kom fra Florida.
"Jeg klatre meget.. og sammen med mine venner surfer og vindsurfer jeg." sagde Amy og smilte, "hvad med dig? altså udover svømning."
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:33 pm

" ridder har selv to heste men det er på min farmor og farfars gård de Patch og Pinapple sagde hun tænkte sig lidt om " så gik jeg også til noget skuespil og Tenis spiller sammen med min mor når jeg er hjemme[ sagde hun smilede " er du sufer det har altid gerne have villet lære " sagde hun gjorde store øjene
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyLør Okt 10, 2009 9:53 pm

//sorry.. tiden (://

"vov, det var en del.." sagde Amy og var lidt facineret over, hvor meget man enlig kunne lave. Hun interesserede sig også for mange ting.
"Næsten alle gør det, der hvor jeg bor... jeg kunne måske godt lære dig det." sagde Amy og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 2:19 pm

" det kunne være så sejt" sagde hun smilede svagt hun grinede kort " Ja det er det vidst" sagde hun satte sig ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 2:21 pm

"Ja, men så får vi brug for et bord, så du kan lære det.." sagde Amy, hun blev lidt skuffet over, at hun havde ladet sit bord ligge derhjemme, fordi hun regnede ikke med, at hun ville få brug for det.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 2:44 pm

" jeg kender en butik hvor man kan købe og leje dem" sagde hun smilede hun satte igen sit op fletting
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 2:45 pm

"Tror du, vi må låne svømmehallen til at øve i?" spurgte Amy.
Hun var glad for, at der var nogen der kendte lidt til byen.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 3:12 pm

" vi kunne spørgee" sagde hun smilede kort hun vendte sig kort om imod døren da et par elever kom ind halen og hoppede i vandet hun sukkede kort over at de ikke var alene mere
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 3:16 pm

"Ja, det kunne vi jo... men det er jo sådan set Poseidon'erne, som har første peroritet i svømmehallen." sagde Amy og ignorede, at der var kommet flere til.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 3:23 pm

" nemlig men jeg vil lige være sikker på hvad for nogle dage vi kan være her sagde hun smilede hun glad for at have mødt en hun kunne snakke med
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptySøn Okt 11, 2009 3:25 pm

"Det skal nok blive sjovt." sagde Amy og smilte. Hun havde allerede mødt en, hun snakkede godt med, hvilket glædede hende.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyTirs Okt 13, 2009 9:57 am

" det håber jeg da"saged hun smilede svagt hun elskede alt ting der havde med vand så hun glædde sig allerede
Tilbage til toppen Go down
Amy
Medlem
Medlem
Amy


IRL. Alder : 31
Joinede siden : 10/10/09
Antal indlæg : 24

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyTirs Okt 13, 2009 10:22 am

Amy havde aldrig været den bedste surfer, det havde altid været... Amy gad ikke til at tænke på ham, fordi det ville bare gøre hende trist.
"Men jeg kan allerede give dig et råd nu, du skal altid gå ned i knæ.. så har du lettere ved at holde balancen." sagde Amy.
Tilbage til toppen Go down
Taylor
1 års. Elev
1 års. Elev
Taylor


IRL. Alder : 33
Sorority : Newbie i Poseidon. (:
Joinede siden : 26/09/09
Antal indlæg : 30

Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal EmptyTirs Okt 13, 2009 4:34 pm

Taylor nikkede hun undre sig kort og åbende munden for sige noget men glemte det og lukkede munden igen da hun ikke kunne komme i tanke om det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første svømme tur i den nye hal Empty
IndlægEmne: Sv: Første svømme tur i den nye hal   Første svømme tur i den nye hal Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Første svømme tur i den nye hal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Santa Monica College :: Main Building :: Swimming Hall-
Gå til: